Dansdocente Juliane Groenen-Swillus - Ampion Dansschool in Doetinchem

Juliane Groenen-Swillus

Juliane Groenen-Swillus is in 2009 afgestudeerd aan de ArtEZ Dansacademie in Arnhem voor de vakken modern, jazz, klassiek ballet en ADV. Sindsdien geeft Juliane les in het amateur veld en heeft ze zich de afgelopen jaren vooral verdiept in het geven van moderne- en jazzlessen en het maken van choreografieen.

Juliane volgt regelmatig workshops in het binnen- en buitenland om zich verder te verdiepen en om inspiratie op te doen. Hieronder vallen workshops in Londen, Frankrijk, New York, Chicago en Duitsland. Daarnaast geeft zij les op een middelbare school en verzorgt Juliane dansprojecten voor het middelbaar onderwijs met onder andere Jeugd danstheater Scapino.

Juliane geeft op vrijdag moderne les aan onze selectiegroepen en Dansgroep Lèfamm.

"
Dansen is een grote passie van mij. Ik geniet ervan om mensen in aanraking te brengen met dans en hen binnen deze discipline te stimuleren om beter te worden en/of verder interesse voor dans op te bouwen.
"