Nieuwsbrief februari 2016

16feb

Het is alweer even geleden dat we een nieuwsbrief hebben gestuurd. Er is dus weer veel te vertellen.

DE AGENDA

28 februari – Dans in de etalage door Lefamm Kids , binnenstad Doetinchem
5 maart – Dansvoorstelling Pardubice door Lèfamm en Beatsliders in Bizetzaal, Muziekschool.
9 maart – Ro Theater, De Gelaarsde Kat, leerlingen di.16.00 Houtm.st. In Amphion, Doetinchem
19 maart – Grote Rommelmarkt, Houtm.st. T.b.v reis Pardubice voor Lèfamm en Beatsliders.
25 maart – Start Project SAM scholen door Sara Elmaniti.
16 april – Generale repetitie “Boutique Fantastique” In de Saza gymhal.
3 t/m 6 juni – Europees Jazzdans Festival Pardubice, Tjechië met Lèfamm en Beatsliders.
11 & 12 juni – Grote leerlingen voorstelling ” Boutique Fantastique” AMPHION.
5 juli – Licht uit, Spot aan. Voorstelling SAM in Amphion.
22 & 23 okbtober – Oost Gelders Operakoor. Opera Carmen en Parelvissers, Dansgroep Lèfamm.  Muzeater Zevenaar en Amphion Doetinchem.

OPROEP VRIJWILLIGERS

Er zijn nog een aantal vrijwilligers nodig achter de schermen in Amphion bij de voorstelling op 11 en 12 juni. Vind je het leuk om te helpen, meld je aan en bezorg de dansers een fijne voorstelling. info@jazzdansschool.nl onder vermelding van “hulp achter de schermen”.
Voor het maken van de vele kostuums zoeken wij nog enkele mensen die ons kunnen helpen met het naaiwerk. Ook hier mag je je aanmelden op info@jazzdansschool.nl onder vermelding “kostuums naaien”. Hartelijk dank.

VOORSTELLING

Op 5 maart gaan de dansers van dansgroep Lèfamm en de Beatsliders laten zien welke choreo’s zij zullen gaan dansen in Pardubice. Om de financieën in orde te krijgen vragen zij een symbolisch bedrag van € 3,- entree p.p. Een vrije gift is van harte welkom. Lokatie is de Bizetzaal in de Muziekschool te Doetinchem. Aanvang 20.00 uur. De Lèfamm Kids verzorgen het Danslint in de hal. Kom kijken en steun de dansers!

ROMMELMARKT

Op 19 maart organiseren Léfammers en Beatsliders een grote rommelmarkt in de Houtmolenstudio aan de Houtmolenstraat (Graafschapcollege Sport en Bewegen) Buiten dat er veel te koop is, zijn er ook andere activiteiten  georganiseerd o.a. Prijzenfestival door Herman Vermeer, verschillende optredens en evt. Workshops in de studio, DJiM voor de muziek en smullen van de lekkere hapjes gemaakt door de dansers.
Zaterdagmorgen vanaf 10.00-16.00 uur bent u van harte welkom. Entree is gratis.
MAAR, heeft u nog mooie dingen voor de verkoop dan kan dit ingeleverd worden vrijdag 18 maart vanaf 16.00 uur.

Tot zover de actuele punten die belangrijk zijn.  Het is erg belangrijk dat iedereen elke les komt om te oefenen voor de grote voorstelling.

Het docenten team.

dansstijlen