Nieuwsbrief januari 2015

07mrt

Hallo,

Na de zeer succesvolle voorstelling op 24 januari j.l. zijn alle docenten weer begonnen met de leerlingen om nieuwe dansen aan te leren. Maar eerst willen wij nogmaals alle vrijwilligers heel erg bedanken voor de geweldige hulp achter de schermen. En natuurlijk verdienen alle docenten en stagiaires een grote pluim op de hoed voor hun super mooie dansen. Het was met recht een
geslaagde “Presentatie”.

DVD’s
Er zijn nog DVD’s op te halen in de Parkstudio. Kijk op de site naar de openingstijden van de balie. Bij klachten graag contact opnemen met Van Essen Videoproductie te Duiven.

Voorstelling 2016
De datum voor de grote voorstelling in het kader van 35 jaar Jazzdansschool is vrijdag 10, zaterdag 11en zondag 12 juni in Amphion, Doetinchem.

Audities
De audities voor de dansvakopleidingen zijn weer gestart. De eerste resultaten zijn binnen. Wij feliciteren de volgende kandidaten: Lisette Suyl, Iris Boekhoudt, Elena Jansen. Alle drie gaan verder voor hogere/andere opleidingen. Wij wensen andere kandidaten veel succes.

Stagiaires
Ook dit jaar zijn stagiaires van de dansacademie ArtEZ actief in onze dansschool. Onder de voortreffelijke leiding van Britt Heijnen zijn Lindy Berniers en Sarah
Bernhard met leerlingen van jazz gevorderd op vrijdag bezig een choreografie te maken voor de voorstelling op 11 april. Deze voorstelling is uitsluitend te zien voor de ouders van de leerlingen. Wij wensen Lindy en Sarah veel succes en een prettige samenwerking.

Alpe d’Huez
Onze jazz en klassieke dansdocente Evelien Termaat gaat in de eerste week van juni een enorme uitdaging aan door deel te nemen aan de beroemde beklimming van de Alpe d’Huez. Het zou geweldig zijn als u haar kunt steunen met een klein bedrag. Via deze link. Alvast namens Evelien heel erg bedankt. Heel veel succes met de voorbereiding Evelien!!

Kabouterdans
Na de eerste succesvolle cursus is Mareike, docente modern, wederom gestart met de kabouters en hun mama/papa . Op maandag van 15.30-16.15 uur in de Parkstudio zijn de kleintjes vol enthousiasme begonnen de eerste dansbegrippen te leren. En we sluiten de cursus af met een optreden op 13 april in verzorgingstehuis Schaveweide te Doetinchem. Bij genoeg aanmeldingen starten we ook op de woensdagmiddag.

Opening Nationale Sportweek
Op uitnodiging van de organisatie van de Nationale Sportweek gaan de volgende groepen een optreden verzorgen in de stad en/ of podium op het Simonsplein. De opening is op zaterdag 18 april. Hiphop jongens, hiphop meisjes za.12.00-13.00 uur en de Beatsliders. Nadere info volgt op de lessen.

Wedstrijden Duiven
Op zaterdag 21 maart gaan twee groepen onze dansschool vertegenwoordigen op de Open Dance show in de sporthal Triominos, Eltensestraat 4, 6922 JB te Duiven. De Beatsliders o.l.v. Robert de Olde en Modern gevorderd o.l.v. Mareike Falke gaande strijd aan met groepen uit Gelderland en krijgen de kans hun specifieke danstalenten te laten zien aan professionele juryleden. Kaarten a € 2.50 aan de zaal te verkrijgen. Wij wensen onze groepen heel veel succes.

Het docententeam