Nieuwsbrief januari/februari 2017

25jan

Na alle feestdagen hopen we dat voor iedereen het jaar goed is begonnen, we gaan er weer een fijn dansjaar van maken.

Baby van Mareike

Onze docente Mareike heeft op 14 januari na een pittige bevalling een zoon gekregen, zijn naam is Tom Steven Rudi MacLean. 49 cm lang en 3495 gr. Mareike en Peter van harte gefeliciteerd met dit kleine grote geluk en geniet met z’n drieën.

Lieve Allemaal, heel erg bedankt voor de hartverwarmende mand vol verassingen. Wij en onze kleine Tom hebben met veel plezier alle cadeaus uitgepakt en bewonderd wij zijn er heel erg blij mee. Zodra het kan kom ik ons zoontje showen aan jullie! Ik kijk er naar uit! Lieve groet Mareike.

Kabouterles

Op donderdag van 1600-1645 geeft juf Etje de kabouters les. Vanaf 3 jaar kunnen de kinderen komen dansen in de Parkstudio.

Boys

Op woensdag van 1600-1700 uur geven Sjoerd en Iris de boys les in de Parkstudio. Zit je op de lagere school en vind je het stoer om te dansen kom dan meedoen??

Betalingen

Vanaf februari gaat het 2e gedeelte van het seizoen in. Het lesgeld moet dan weer worden voldaan.

11 februari Optreden verschillende groepen Schaveweide
25 feb/3 mrt Lèfamm naar New York
26 feb/ 5 mrt Carnaval vakantie
5 maart Optreden van de Beatsliders in Zutphen
25 maart Open podium Artez , midden selectie en Beatsliders.
17 Mei Amphion Open, midden selectie
17 juni Dance Dance Dance, optreden alle groepen tot 16 jaar in de Bizetzaal.

Lege Flessen Actie

Ivm de reis van Lèfamm naar NY houden wij de hele maand januari een lege flessen actie. Neem elke les een lege statiegeld fles mee en de dansers leveren ze in.

Lèfamm wil via deze weg iedereen bedanken voor de steun tijdens alle acties.
We gaan in de voorjaars vakantie naar New York en zullen jullie via Facebook en Instagram op de hoogte houden. Volg ons via jazzdansschool en/of lèfamm.