Nieuwsbrief september 2015

20sep

Hallo allemaal,

Het nieuwe dansseizoen is begonnen en dit seizoen staat in het teken van 35 jaar Jazzdansschool.
Lees snel verder om te zien wat we gaan organiseren om dit te vieren.

Festiviteiten rondom 35 jaar Jazzdansschool.

Op 24 oktober van 14.30-16.30 uur een Happy Birthday Ball in de Muziekschool. Introdans, DJIM  en Ballonnen Herman organiseren samen met onze docenten dit festijn voor iedereen die op de basisschool zit.De uitnodiging wordt t.z.t. uitgedeeld op de les.

Op 22 november organiseren Dalton Jansen en Femke Nieuwenhuis voor onze middelbare scholieren workshops met professionele choreografen die een connectie hebben met de commerciële dans wereld o.a. So You Think You Can Dance. Het rooster volgt zodra alles rond is. Zet de datum alvast in de agenda.

Optredens.
19 september. Open Podium Amphion. Dansgroep Lèfamm
26 september. Open  Audities voor dansgroep Lèfamm. Parkstudio van 14.00-15.30 uur.
4 oktober. Benefiet concert Amphion. Beatsliders en de Afrodansgroep.
24 oktober.  Happy Birtday Ball .Muziekschool samen met Introdans. Van 14.30-16.30 uur. Alleen voor basisschoolleerlingen groep 3 t/m 8. Uitnodiging volgt.
31 oktober . Open podium Gruitpoort . Beatsliders en Afrodansgroep/Lèfamm
7 november.  Herfst voorstelling Schaveweide . Kleuters, modern, hiphop jongens,Beatsliders, Mini’s, Afro, klassiek. Van 15.00-16.30 uur.
22 november.  Workshops voor de middelbare scholieren. Dalton en Femke zijn bezig choreografen gerelateerd aan So You Think you can Dance te contracteren. Info volgt zo spoedig mogelijk.

Kleding.
Anne Venzke is elke laatste dinsdag van de maand aanwezig in de Houtmolenstudio met haar collectie balletkleding en schoenen. Bestellen via info@sneakershopachterhoek.nl kan ook. Op korte termijn zullen we samen een pasdag organiseren zodat iedereen voor de komende voorstelling de kleding en schoentjes in orde heeft. In september zal Anne elke dinsdag aanwezig zijn .

Voorstelling BOUTIQUE FANTASTIQUE .
Op 11/12 juni 2016 organiseren we de jubileum voorstelling in Amphion. De docenten zijn in gedachten al bezig met het verzinnen van dansen en de kostuums. In januari gaan ze echt beginnen met het aanleren van de dans. De voorstelling gaat over shoppen in fantastische winkeltjes. Mooi thema. Echt iets voor de meiden( en een beetje voor de boy’s).

Werving.
Om meer leerlingen warm te laten lopen voor klassiek( woensdagmiddag) modern (woensdagavond) en een gevorderd  jazz uur (dinsdagavond) voor de 18 plussers hebben we een beetje hulp nodig van onze leerlingen en hun ouders. Weet u/ jij iemand die met jou mee kan komen voor een “meet and greet” en een proefles kan gaan dansen?

De meedoenregeling gemeente Doetinchem.
Sinds 15 september staat op de site dat de meedoenregeling geactiveerd  is. Als je in aanmerking komt voor deze regeling geef dit dan door aan de balie en de gemeente. Volg verder de procedure en het komt in orde.

Vakantie rooster.
Herfstvakantie 18/10-25/10
Kerstvakantie 20/12-3/1
Voorjaarsvakantie 7/2-14/2
Pasen 25/3-28/3
Meivakantie 24/4-8/5
Pinksteren 16/5
Zomerstop 1/7-31/8

Het docententeam.
Bertha, Ilse, Mareike, Robert, Femke, Colin, Romy, Juliane, Evelien, Luciola, Femke, Etje, Sara.