Nieuwsbrief september 2016

19sep

Hallo Allemaal,
De zomervakantie is nu definitief ten einde. We zijn allemaal weer begonnen met school en werk, sommige uitgezonderd.
Het was een beetje nat maar nu is het nazomeren toch geweldig mooi. Wij gaan weer beginnen met een fijn dansseizoen. Traditiegetrouw zijn er weer leuke nieuwtjes te vertellen. Lees goed door!

De docenten
Verrassing!!! Juf Mareike is zwanger. In januari verwacht ze haar kindje. Wij wensen haar natuurlijk een hele goede zwangerschap. Gefeliciteerd!
Sara Zazi heeft de hiphop en Beatsliders lessen overgenomen op maandag en geeft hier een afro twist aan. Bij voldoende aanmeldingen voor Afrodance gaat ze in overleg een uur starten. Dus geef je op voor Afro.

Femke Nieuwenhuis is voortvarend begonnen met de lessen streetdance op donderdag. Sjoerd Wiersma gaat de boys op woensdag lesgeven in de Houtmolenstudio vanaf half 6. Heel veel succes Sara, Femke en Sjoerd. Verder is alles wat de docenten betreft hetzelfde gebleven.

Shoppen in de school
Afgelopen week hebben er weer veel nieuwe en oude leerlingen gezocht naar wat hun dans voor dit komende seizoen gaat worden. We hopen dat iedereen weer een geweldig seizoen tegemoet gaat.

Lèfamm naar New York
Onze dansers gaan in de carnavals vakantie 2017 een weekje naar New York. Om dit enigszins te kunnen financieren zijn er acties in het leven geroepen.
CARWASH a.s. zaterdag 10 september op het parkeerterrein bij de Parkstudio gaan de dansers uw auto wassen tot een blinkende bolide. Koffie met eigen gemaakt lekkers ( gebakken door de dansers) maakt het wachten erg aangenaam.
Een DANSMARATHON op 6 november. In november is er ook het bestellen van KERSTBRODEN.
De PIETENSERVICE op 3 /4 december, FOTOSHOOT met de kerstman in de Catharinakerk op 10 december. Allemaal leuke acties die met jullie hulp (bijdrage) kunnen zorgen dat Lèfamm hun verschillende lessen in New York kunnen betalen.
Steun deze enthousiaste dansgroep met een kleine donatie voor al deze acties!

Optredens.
17 september –Opening nationale sportweek
Simonsplein 15.30 uur—Lèfamm en Beatsliders
25 september—Modeshow Cool Cat—3x zondag middag—door verschillende selectie leerlingen
23 oktober—Opera Gelderland Oost—Musiater, Zevenaar—Lèfamm
Medio okt— Open Podium—AtrEZ Arnhem—Lèfamm ( choreografie van Victor Rottier, oud leerling)
29 oktober—Gruitpoort –Doetinchem—Lèfamm
6 november—Dansmarathon
14 november—Bestellen kerstbroden—afhalen na de sinterklaas—info volgt
3/4 december—Pietenservice—info volgt
10 december—Fotoshoot met de Kerstman in de Catharinakerk—info volgt.
17 december—Kerst special —voorstelling in de Bizetzaal v.d. Muziekschool—diverse groepen.

Waarom New York?
Onze dansgroep Lèfamm bestaat in april 2017 30 jaar. En dat gaan we op ludieke wijze vieren met een dansreis naar het mekka van de dans. New York.

Incasso
Op maandag 12 september wordt de incasso voor het eerste deel van het dansseizoen geactiveerd.

Facebook en Instagram
Kijk op onze facebook en instagram pagina voor alle leuke acties en activiteiten. LIKE US