Project DOL: Dansen op locatie

Dansen op lokatie oftewel DOL is sinds September 2015 actief met het geven van dans lessen aan de leerlingen van verschillende scholen in de regio. Met veel succes en plezier geeft Sara El Maniti streetdance aan de leerlingen van o.a. De Isselborgh te Doetinchem en School Klein Borculo in Borculo. Special Heroes, dat zijn deze kinderen!

Ook de basisscholen in Doetinchem zijn er klaar voor. Femke Aaldering, Mareike  MC Lean  en Sara El Maniti zijn in december gestart met alle leerlingen van verschillende basisscholen en het is een groot succes. Dit samenwerkings project met Sportservice Doetinchem heeft tot doel kinderen meer aan het bewegen te krijgen. Met hiphop en streetdance krijgen de kinderen het gevoel dat ze lekker dansen op eigentijdse muziek met coole dansdocenten.

In februari start het project “Kunst en Cultuur” met SAM. Mareike en Sara zullen deze leerlingen in de muziekschool voorbereiden op het sluitstuk van het schooljaar 2015/2016. De voorstelling “Licht uit Spot aan” in Amphion met dans, muziek en zang over het podium gebracht door leerlingen van groep 8 van de twee SAM scholen zal te zien zijn op dinsdag 5 juli.