Kabouterdans nieuw bij Dansschool Bertha Huls

20nov

Voor peuters vanaf 2,5 jaar start vanaf maandag 1 september bij Dansschool Bertha Huls de cursus Kabouterdans. Hierbij wordt in tien lessen – en wellicht daarna in tien vervolglessen – het muzikale gevoel van het jonge kind ontwikkeld en leert het om zich met plezier in een vrije ruimte vrij te bewegen.

De lessen, die ook een mooie voorbereiding zijn op de lessen Kleuterdans, worden gegeven door dansdocent Mareike Falke. Zij geeft mama’s en papa’s de gelegenheid om de eerste vier lessen met hun peuter mee te dansen. Daarna probeert de ‘kabouterdanser’ samen met de groepsgenootjes op eigen kracht verder te gaan.

De lessen zijn op maandag van 15.30 tot 16.15 uur in de Parkstudio aan de Sportweg 1 in Doetinchem (in het SaZagebouw). De kosten zijn 6 euro per les.

Aanmelden kan op vrijdag 29 augustus van 19.00 tot 21 uur of op zaterdag 30 augustus van 10.00 tot 12.00 uur in de Parkstudio of via mail@ilka-mareike-falke.com