Nieuwsbrief december 2014

Hallo allemaal,

Dit wordt alweer de laatste nieuwsbrief van 2014. Nog 3 weken danslessen en dan begint de kerstvakantie. Na deze vakantie gaan we de laatste 2/3 weken de choreografieën perfectioneren voor de presentatie op het toneel van theater Amphion . Maar eerst een paar dingen op een rij.

Datum en tijden presentatie
Amphion 24 januari 2015.
1e show 12.00-13.30 uur
2e show. 16.00-17.30 uur
3e show 20.00-21.30 uur

Kaarten
Het schema van de optredens zijn bekend. Familie en bekenden kunnen nu hun kaarten reeds aanschaffen aan de kassa van het Amphion.

Kassa open van 10.00-14.00 uur.
Online bestellen via amphion.nl
Telefonisch 0314-376000.
Prijs per persoon € 10,00

Opname voorstelling
Deze keer wordt geen opname door een professioneel bedrijf gemaakt van onze dansen. Bij grote uitzondering staan wij toe dat er opnamen gemaakt mogen worden via de telefoon. Er mag beslist niet gelopen worden in de zaal om dichterbij het podium te komen. Dit veroorzaakt grote onrust bij de leerlingen op het podium.

Vrijwilligers
Tot op heden zijn voor de laatste voorstelling niet genoeg mensen achter de schermen om de veiligheid voor de leerlingen te waarborgen . Wij doen weer een oproep voor oppasmoeders (20) bij de voorstelling van 20.00 uur. Help ons a.u.b . Anders kunnen we niet draaien.

Uitnodiging vrijwilligers
Belangrijk!!!!!!!!!! Op vrijdagavond 16 januari ( een week voor onze show ) nodigen wij alle vrijwilligers uit om onder genot van een kop koffie/thee uitleg te krijgen over het reilen en zeilen van de 3.

presentaties.
Aangezien er voor het eerst geen generale repetities zijn (tijdgebrek) moeten we met z’n allen precies weten wat er gedaan moet worden om alles vlekkeloos te laten verlopen. We zien iedereen graag om 20.00 uur in de Houtmolenstudio . De klassieke lessen zijn dan afgelopen en wij kunnen in de studio.

Billy Elliot.
We hebben een beroemde danseres in ons midden. In de cast van de musical Billy Elliot zit een leerling van de middenselectie . Ze is gecast uit vele danseressen van het land . Wij wensen Femke Verhelst heel erg veel succes de komende maanden, maar bovenal heel veel plezier in dit spektakel. Wij komen zeker kijken.

Van harte gefeliciteerd met jouw succes.

Sravana
Dansgroep Lèfamm zal donderdag 4 december in Amphion de vrijwilligers van Sravana met een choreografie van Britt Heijnen verrassen. Samen met mede artiesten zullen zij middels een prachtig programma deze vrijwilligers een hart onder de riem steken en hen bedanken voor hun dankbare werk.

Wintershow Ypsilon
Onze dansgroepen Lèfamm en Beatsliders zullen op 11 januari 2015 de Wintershow van de gymnastiekvereniging Ypsilon een dansant tintje geven. De 1e show is om 11.00 uur en de 2e om 15.00 uur. Lèfamm opent de show en de Beatsliders openen na de pauze.

Vakantie
De kerstvakantie is van zondag 21 december 2014 t/m zondag 4 januari 2015.

Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen!

Het docententeam.