Nieuwsbrief februari 2020

09feb

Hallo allemaal,

Het jaar 2019 is prachtig afgesloten met een mooie Winterwonderdans voorstelling. Hopelijk hebben jullie er ook van genoten.

We gaan er in 2020 een leuk jaar van maken met veel activiteiten.

In het nieuwe jaar is juf Mareike weer begonnen na haar zwangerschap van Flora.

Juf Evelien gaat is vanaf februari met zwangerschap verlof en wensen we haar een voorspoedige bevalling. De lessen worden vervangen door Iris en Lisette. Succes dames.

Punten in deze nieuwsbrief:

• Heraanmeldingen
  • Meedoen regeling
  • Kijklessen
  • Workshop
  • Wedstrijdjes
  • Foto/film opnamen
  • Dansspektakel=open podium
  • Voorjaarsvakantie

Her-aanmeldingen:

Voor iedereen die voor een half jaar had aangemeld is er een mail geweest van de muziekschool of u weer een formulier wilt invullen voor het 2e deel van het seizoen.

Deze liggen op u te wachten bij de docent.

U kunt ze inleveren bij de balie.

Meedoenregeling:

Diegene die gebruik maken van de meedoenregeling via de gemeente.

U moet geprinte afdrukken van de bestelling inleveren aan de balie.

Nieuwe regel in 2020.

Kijklessen:

In week 8 zijn er weer kijklessen voor alle belangstellenden. Neem vriendjes/vriendinnetje, ouders en familie mee om te laten zien hoe een les eruit ziet. De dinsdag doet niet mee aan de kijklessen i.v.m vervanging van de lessen.

Workshop:

In de maand maart geeft Ellen Suyl weer een heerlijke workshop Yoga/Pilates.

“Ik geef deze lessen vaak afzonderlijk en merk daarbij elke keer weer hoe goed deze lessen elkaar aanvullen. De rust en focus van de yoga voor het goed voelen en uitvoeren van de pilatesoefeningen. De kracht en de goede houding, die je krijgt door de pilates, te gebruiken als ondersteuning voor de yogahoudingen.

Door de stretchoefeningen die in beide disciplines aanwezig zijn maak je ruimte in je lichaam.

Als die ruimte ontstaat kan je, door gebruik te maken van je adem, daar je aandacht brengen en je bewustzijn vergroten.

Beide disciplines ondersteunen en vullen elkaar aan en hebben een duidelijk voelbaar positief effect op je fysieke en mentale welzijn.

Ik hoop dat je het een keertje wilt proberen en je je inschrijft voor deze lessen omdat ik je graag kennis wil laten maken met deze lessen om je te laten ervaren wat het voor je kan doen.”

4 maandagen en/of 4 vrijdagen.

De kans om te proberen.!!! Aanmelden via info@jazzdansschool.nl

Wedstrijdjes:

Op zaterdag 18 april gaat dansgroep Lèfamm meedoen aan een open podium van de Rabobank

Voorronde in Amphion en hopelijk op 13 juni de finale in het theater van Lochem.

Op zondag 17 mei doen de groepen van Lisette en Femke mee aan een wedstrijd Shell we dance met hun urban groep.

Allen heel veel toi toi toi.

Foto/film:

Op zaterdag 30 mei willen we in de zaal een film opnemen van verschillende dansstijlen en leeftijden.

Verschillende groepen zullen dan een kwartiertje een ingestudeerd stukje les dansen en dit wordt dan gefilmd. Tijdens het filmen worden er ook foto’s gemaakt.

Dit is bedoeld voor de site van de dansschool om mensen te laten zien wat we zoal doen.

In de groepen die meedoen worden brieven uitgedeeld voor toestemming van deze foto/film.

Een rooster met tijden wordt nog gemaakt.

Dansspektakel:

Op za 16 mei wordt het een dansspektakel in de Bizetzaal van de Muziekschool.

Dan houden we ons eigen open podium.

Leerlingen in de leeftijd van 8 t/m 20 mogen in groepjes hun eigen werk presenteren voor een jury.

Van elke categorie gaan er 3 door naar de finale op za 6 juni.

Daar zal de jury een winnaar aanwijzen van elke categorie.

Inschrijfformulieren voor dit spektakel zijn bij de balie af te halen of vraag het de docent.

Inschrijven is € 1,- p.p.

Vakantie:

voorjaar: maandag 24 febr. t/m zondag 1 maart