Nieuwsbrief maart/april 2015

23mrt

Hallo allemaal,

Graag stellen we jullie weer op de hoogte van alles wat er zoal in de dansschool gebeurt.

Nieuwe cursus  Afrodance/hiphop
Op donderdag 2 april start Sara Elmaniti met de cursus van 10 lessen Afrodance/hiphop. Van 16.30 uur tot 17.30 uur in de Houtmolenstudio mogen jongens en meisjes van 8 t/m 10 jaar deze lessen volgen. Sara is Urbandance docente en zal met opzwepende muziek en aparte moves zorgen dat deze cursus een succes wordt. Deze 10 lessen zijn € 65,-

Dansconditie
Vanaf di 7 april begint de 2e cursus dansconditie van 20.00-21.00 uur in de Houtmolenstudio. Femke Nieuwenhuis geeft wederom 10 lessen voor € 65,-.

Optredens
11 april  Gevorderd jazz stage  Artez
13 april  Kabouters van Mareike  Schavenweide
18 april  Opening nationale sportweek Simonsplein
Lèfamm, Beatsliders
Hiphop groepen, kabouters Mark Tenningplein (Hema)
24 april  Beatsliders   Opening modeshow “De Schatkamer”
26 april  Mironne, Femke, Bobby Mooi Koorman- koningsbal

Kijkdagen
In week 17 (ma 20 t/m za 25 april) is iedereen van harte welkom om in alle lessen te komen kijken.

Cursus Streetdance Speciaal Onderwijs.
Colin Hut, de hiphopdocent geeft in week 14,15 en 17 op de basisschool in Silvolde hiphop/streetdance lessen voor de groepen 5 t/m 8. Veel succes Colin.

Voorstelling “Feest” van Introdans
Op woensdag 22 april heeft Rutkay Ozpinar een optreden in Amphion met de voorstelling “Feest” van Introdans. Rutkay heeft vele jaren bij ons in de dansschool les gehad, hij was danser bij Robert de Olde en Britt Heijnen. Met zijn uitzonderlijke talent heeft hij in dansgroep de Beatsliders en Lèfamm gezeten. Na zijn auditie is hij aangenomen bij Introdans. We zijn bijzonder trots op Rutkay en wensen hem een glanzende carrière.

Wedstrijd Duiven
Op zaterdag 21 maart hebben de Beatsliders o.l.v. Robert de Olde en de Modern groep o.l.v. Mareike Falke in Duiven meegedaan aan een dans wedstrijd. De Beatsliders hadden veel concurrentie maar hebben zeer zeker geweldig gedanst. De moderne groep van Mareike hebben de 2de plaats gehaald. Gefeliciteerd!!

Vernieuwde site
Op 14 maart is onze vernieuwde site in de lucht gegaan. De site zal geregeld aangevuld worden met foto’s en nieuwtjes zodat iedereen kan zien welke projecten er in onze dansschool georganiseerd worden.

Dansshopweek
In week 24 (ma 8 t/m za 13 juni) krijgen leerlingen die willen veranderen van dansstijl de gelegenheid te gaan “dansshoppen” bijv. je zit op jazz en wil graag weten wat modern is.

Vrije dagen
3 april   Goede vrijdag (zaterdag is wel les)
6 april   2de paasdag
27 april   Koningsdag
4 t/m 10 mei  Meivakantie
14 mei   Hemelvaart (15 en 16 mei wel les)
25 mei   Pinksteren
1 juli t/m 31 aug Zomerstop.