Nieuwsbrief november 2016

26nov

Sinterklaas
Op 30 november is er in de Muziekschool Oost Gelderland een Sinterklaas festijn voor alle dansertjes tot 10 jaar. Jullie zijn via deze weg uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn.
Locatie: Bizetzaal, Bizetlaan 1, Doetinchem. Aanvang: 15:30 uur. Toegang: € 2,- (nb. evt. ouders die meekomen betalen ook € 2,-). Aanmelden, svp zo snel mogelijk doch uiterlijk voor 27/11 via deze link of via wilma.strijbos@muziekschoolog.nl Vol is vol. Op 5 december vervallen i.v.m. Sinterklaas de jeugdlessen.

Kerstshoot
Op 10 december organiseert Lèfamm in het kader “help ons naar New York” een fotoshoot met de kerstman in de Catharinakerk te Doetinchem tussen 13:00 – 16:00 uur.
De foto wordt digitaal naar u gestuurd. Maak uw eigen (familie)kerstkaart en stuur die naar familie/ vrienden voor maar € 3,-

Uitgifte kerstbroden.
Op 14 december worden alle bestelde broden geleverd in de Parkstudio deze kunt u dan afhalen tussen 13:00 – 20:00 uur.

Kerstspecial
Op 17 december verzorgt Lèfamm en friends een kerstvoorstelling in de Bizetzaal van de muziekschool. Deze mooie voorstelling is zeker de moeite waard om te komen zien.
Kaarten zijn te koop in de Parkstudio voor € 5,- per stuk.

Kerstvakantie
De kerstvakantie is van zaterdag 24 december 2016 t/m zondag 8 januari 2017.

Allemaal alvast hele fijne dagen.