Nieuwsbrief november 2017

DISNEY VOORSTELLING.

Op vrijdag 26 januari en zaterdag 27 januari zijn er in de Bizetzaal van de muziekschool Disney voorstellingen .
Om een mooie voorstelling te maken willen we de dansen natuurlijk zo goed mogelijk instuderen. Probeer daarom zoveel mogelijk op de lessen aanwezig te zijn.

De briefjes voor hulp achter de schermen zijn inmiddels uitgedeeld. Zonder uw hulp kunnen wij de leerlingen niet laten stralen op het toneel.
Briefjes met tijden en kleding worden uitgedeeld door de docenten. Vanaf 11 december begint de kaartverkoop. Voor elke leerling die aan de voorstelling meedoet zijn er in eerste instantie 2 kaarten beschikbaar à € 5.- per stuk. Verkoop a/d balie van de dansschool. Vanaf januari gaan de kaarten in de vrije verkoop en kunnen er meer kaarten gekocht worden.

KERSTMARKT

Op 8 en 9 december vindt er in het Amphionpark van Doetinchem een kerstmarkt plaats. Hier zullen een aantal streetdance groepen optreden en zal de Kerstman aanwezig zijn met Elfjes voor een mooie kerstfoto. Deze foto wordt u digitaal toe gestuurd voor € 3,- . Dit bedrag komt in de pot voor dansgroep Lèfamm die in 2019 naar Livorno (Italie) zal gaan voor een dansreis. Ook is er een kerst kraam met een grabbelton.

Op 10 december is de Kerstman met zijn gevolg ook te vinden in de DRU. Er kan dan voor en na de kerstmusical van de Muziekschool ook een foto gemaakt worden.

KIJKLES

Voor de peutergroep op donderdag 1600 uur is er op donderdag 15 december een kijkles. De les op donderdag 21 december is voor de kleuters alleen om 1600 uur i.v.m. de kerstviering op de scholen. De kijkles voor de andere groepen vervalt i.v.m. de voorstelling.

SINTERKLAAS

Op 5 december is er geen les.

OPTREDENS

8 dec