Wij sluiten ons jubileumjaar af met voorstelling BOUTIQUE FANTASTIQUE

21mei

Affiche_Voorstelling_juni2016_A3.inddMet ontzettend veel dansplezier hebben alle leerlingen en docenten een fantastische  show gemaakt. Met In de hoofdrol Femke Nieuwenhuis als Miss Slocombe, Chander van Daatselaar als Mister Huphries, Sjoerd Wiersma als hoofd beveiliging en Sara Elmaniti in de rol van dievegge wordt een hilarische dansvoorstelling neergezet. Zeventien afdelingen telt de Shopping Mall en evenzovele choreografieën komen voor het voetlicht.

Tijdens de première, zaterdag 11 juni (aanvang 20.00 uur)  wordt de muzikale omlijsting verzorgd door de talentenband van Muziekschool Oost-Gelderland, ‘The Blue State’. Op zondag 12 juni zijn er twee voorstellingen (aanvang 12.00 uur en 16.00 uur) en spelen de bandleden van Hot & Sweet o.l.v Hennie Dokter. De regie is in handen van Wendy Wassink.

Kaarten voor de jubileumvoorstelling zijn verkrijgbaar aan de kassa bij Amphion dagelijks van 10.00-14.00 of online via www.amphion.nl