22 november: toffe dansworkshops!

03okt

Op 22 november zullen we een aantal toffe dansworkshops organiseren. Deze workshops zijn gratis toegankelijk voor leerlingen van de dansschool in de leeftijdscategorie van de middelbare school. Ook als je nog geen ervaren danser bent ben je welkom!

De workshops worden gegeven door John Wooter, Anne Suurendonk en Sanne Bothee, o.a. bekend van ArtEZ, Holland’s got Talent en Robin Thicke. Geef je snel op, want er is slechts plek voor 30 personen bij de beginners, en 30 personen bij de gevorderden (dus 60 in totaal). Vol=Vol! De eerste 15 personen die zich voor alle drie de workshops opgeven krijgen bovendien een gratis t-shirt! (De t-shirts zijn die dag ook te koop voor 5,- euro). De workshops worden gegeven bij de Parkstudio.

Meld je aan via het volgende formulier:

Je naam*

je e-mail*

Aan welk niveau workshops wil je meedoen?

beginnersgevorderd

Aan welke workshops wil je meedoen?

Jazz fusionUrban ContemporaryDancehall

Meer informatie over de docenten:

[youtube id=”Q1ex0AuH_wE”]

John Wooter – Jazz Fusion
    johnJohn Wooter is een klassiek geschoolde danser, te hebben gestudeerd in Tilburg en Rotterdam. Hij is sinds 1980 als danser, dansdocent , choreograaf en theatermaker voornamelijk in de urban dance circuit actief in de danswereld. Tegenwoordig is John Wooter ook Jazz / Fusion docent bij ArtEZ en Fontys en choreografie docent aan de Theaterschool in Amsterdam.

anneAnne Suurendonk –  Urban Contemporary
    Anne studeerde in 2010 af aan de Jazz Musical Opleiding, op de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten. Zij danste in een aantal producties van Wies Bloemen bij Danstheater Aya en ontdekte hiernaast haar grote passie voor choreografie. De afgelopen jaren is zij veel werkzaam geweest als docent en choreografe bij verschillende dansacademies in Nederland.

sanneSanne Bothee – Dancehall
    Sanne is 20 jaar oud en komt uit Amsterdam. Zij raakte 2 jaar geleden geïnspireerd door dancehall. Sanne kreeg de kans zich te ontwikkelen bij grote dansstudio’s zoals Influencezone Dance Complex, Global Dance Centre en Juvat Dance Academy. Ze werkt momenteel als uitvoerend danser en choreograaf, en heeft gedanst bij de MTV EMA’s als achtergronddanseres van Robin Thicke en Holland’s Got Talent.

Tijdschema beginners:
    11:00 – 12:00 John Wooter – Jazz