Dansproject van studentes ArteZ.

Met ingang van 26 januari 2016 gaan 2 studentes  (Moza Becht en Daintha Brinkman) van het 2e jaar ArteZ beginnen met het maken van een choreografie voor een voorstelling in de theaterzaal van ArteZ Arnhem.

Het project is een combi van verschillende dansstijlen, spannend dus! Het repeteren is dinsdag van 19.00-20.00 uur in de Parkstudio. In totaal zijn het 10 lessen. Deze zijn GRATIS (voor leden van de dansschool, niet-leden betalen 50,- euro), maar als je je hiervoor opgeeft dan mag je geen les overslaan.

Er zijn 20 plaatsen voor middelbare scholieren. Dus: Ben jij tussen 13 en 16 jaar en vind je een uurtje extra dansen te gek!  Meld je dan aan voor 10 januari op info@jazzdansschool.nl o.v.v. Fusionles dinsdag.